GARAŻE
Z DACHEM DWUSPADOWYM

GARAŻE TYNKOWANE Z DACHEM DWUSPADOWYM

Nasze garaże z dachem dwuspadowym przyciągają klientów, którzy gustują w klasycznych rozwiązaniach architektonicznych. Kierujemy je w szczególności do osób, których miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego lub warunki zabudowy narzucają dach o określonym kącie nachylenia. Standardowy kierunek spadku dachów dwuspadowych to spadek na boki. Istnieje możliwość zmiany spadu na przód-tył. Do wyboru są 3 warianty nachylenia dachu 16, 20 i 27 stopni.

GARAŻ JEDNOSTANOWISKOWY

Dostępna szerokość (mm):
2900, 3100, 3500, 4000, 4500, 5000, 5400 i 5800

Dostępna długość (mm):
5020, 5200, 5400, 5860, 6860, 7860 i 8740

Wysokość ścian:
2290 mm – dla bramy uchylnej 2290 mm lub 2420 mm – dla bram segmentowych

Za dopłatą możliwość podwyższenia ścian do 2420 mm lub 2540mm.

Garaże z dachem dwuspadowym Piła

GARAŻ DWUSTANOWISKOWY
Z DWIEMA BRAMAMI

Dostępna szerokość (mm):
2 x 2900, 2 x 3100, 2 x 3500

Dostępna długość (mm):
5020, 5200, 5400, 5860, 6860, 7860 i 8740

Wysokość ścian:
2290 mm – dla bramy uchylnej 2290 mm lub 2420 mm – dla bram segmentowych

Za dopłatą możliwość podwyższenia ścian do 2420 mm, 2540 mm

Między segmentami budynku może być podciąg konstrukcyjny lub ściana działowa.

Garaże z dwoma stanowiskami.

GARAŻ DWUSTANOWISKOWY
Z JEDNĄ BRAMĄ SEGMENTOWĄ

Dostępna szerokość (mm):
5000, 5400 lub 5800

Dostępna długość (mm):
5020, 5200, 5400, 5860, 6860, 7860 i 8740

Wysokość ścian:
2420 mm – dla bram segmentowych 4000-5000 mm szerokości

Za dopłatą możliwość podwyższenia ścian do 2540 mm, 2670 mm, 2800 mm lub 3000 mm.

Solidne i stylowe garaże z dachem dwuspadowym.

Wersja STANDARD – nieocieplona

– ściany kasetowe stalowe ocynkowane – płaskie na zewnątrz,
– tynk akrylowo-żywiczny i dwie warstwy masy podkładowej,
– wiązary dachowe ze stali ocynkowanej zimnogiętej,
– blacha stalowa trapezowa T18,
– blachodachówka Magnat,
– attyka – obróbki dachowe z blachy powlekanej,
– słupki nośne bramy ocynkowane i otynkowane,
– wewnętrzna część ścian posiada specjalnym przetłoczenie i jest pomalowana specjalną farbą na kolor biały.

Wersja PREMIUM – ocieplona

– ściany płaskie z izolacją PUR 40 mm,
– tynk akrylowo-żywiczny i dwie warstwy masy podkładowej,
– płatwie dachowe ze stali ocynkowanej zimnogiętej,
– płyta dachowa ocieplona PUR 40 mm,
– blacha stalowa trapezowa T18,
– attyka – obróbki dachowe z blachy powlekanej,
– płyta dachowa ocieplona 40 mm,
– słupki nośne bramy ocynkowane i otynkowane,
– blacha powlekana w kolorze białym od wewnątrz.
Jedynymi elementami nieocieplonymi w wersji premium są nadproża i słupki konstrukcyjne (nośniki bramy).

Bramy

BRAMY

Współpracujemy z firmami Hormann i Wiśniowski – europejskimi producentami bram i drzwi garażowych. Dzięki temu w naszej ofercie można znaleźć wysokiej jakości bramy uchylne, rozwierne (dwuskrzydłowe) i segmentowe. Klienci mogą wybierać spośród szerokiej gamy kolorystycznej oraz różnego rodzaju przetłoczeń, jakie oferują producenci.

Elementy dodatkowe.

ELEMENTY DODATKOWE

Drzwi boczne lub tylne
Poza bramą garażową umożliwiamy klientom dobór dodatkowych drzwi wejściowych do garażu. W ofercie mamy drzwi stalowe lub panelowe firmy Hofmann i Wiśniowski.

Okna
Montujemy okna w miejscu wybranym przez klienta z wyjątkiem łączeń ścian. Oferta zawiera dwa okna uchylne w wymiarach 800 x 600 mm i 1000 x 800 mm oraz okno doświetlające 350 x 1700 mm.

Orynnowanie
Każda konstrukcja garażu może zostać wyposażona w orynnowanie PCV.

Kratki wentylacyjne
Kratki wentylacyjne to niezbędny element każdej ocieplanej, jak i nieocieplanej konstrukcji. Oferujemy montaż od 2 do 4 kratek w każdym garażu.

FUNDAMENTY

PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA
W celu uzyskania bezpieczeństwa w użytkowaniu garaży konieczne jest przygotowanie prawidłowego podłoża. Proponujemy 3 rodzaje fundamentów do wyboru przez inwestora.

Płyta betonowa / wylewka betonowa

Bardzo ważne jest zastosowanie wylewki o odpowiedniej grubości (min. 15 – 20cm) i jej zazbrojenie. Należy nanieść ją na grunt, pozbawiony wcześniej warstwy urodzajnej ziemi. Mieszankę betonową nalezy wylać w taki sposób aby zapewnić odpowiednią wysokośc ponad powierzchnię ziemi.

Fundament punktowy

Polega na przygotowaniu podłoża z zastosowaniem bloczków betonowych o wymiarach 30x30cm i zatopionych w grunt na 80 – 100cm. Rozmieszczenie bloczków powinno być zgodne ze schematem tak aby znalazły się w miejscu kotwienia ścian. Bardzo ważne jest odpowiednie wypoziomowanie punktów fundamentowych, tak aby zapewnić utrzymanie garażu w równej lini.

Fundament wieńcowy

Polega na przygotowaniu podłoża pod niemal cały obwód garażu. W tym celu należy wykonać ławę o szerokośi 30cm, najlepiej wystającą na około 5cm z każdej strony poza linię obrysu obiektu. Takie rozwiązanie świetnie nadaje się dla osób które nie chcą mieć wylewki pod garaż. W takiej sytuacji wnętrze może zostać wypełnione kostką betonową lub płytą chodnikową.